Burotel

Zakelijk adres
In hartje Brussel

Zakelijk adres

Concentreer je op je kernactiviteiten door een bedrijfsadres te kiezen.

Het leveren van een bedrijfsadres voor uw hoofdkantoor is een van de essentiële diensten van Burotel. Het stelt je in staat om je bedrijf op de Belgische markt te lanceren zonder financiële of administratieve beperkingen.

Met een bedrijfsadres in Brussel, de hoofdstad van Europa, kun je je bedrijf een professionele uitstraling geven, zonder meteen te hoeven investeren in een kantoor.

Bovendien is onze bedrijfsadresservice een praktische en legale oplossing die je toegang geeft tot een reeks diensten, zoals coworkingruimte, een virtueel kantoor, administratieve ondersteuning, enz.

Registratie is vereist om domiciliërings- en zakelijke adresservices aan te bieden. BUROTEL is officieel geregistreerd bij de FOD Economie.

Neem contact met ons op
Volledig uitgeruste kantoren

Onze tarieven

Zakelijk adres

voor minimaal 6 maanden

€75

per maand

Postontvangst

Ontvangst van aangetekende post

Pakketten ontvangen

Mail beheer

Mail scannen

Mail doorsturen

Gratis toegang tot loungeruimtes

Ontdek je toekomstige werkplek

Neem contact met ons op

Commerciële domiciliëring
Voornaam en achternaam
Voornaam en achternaam

Uw voordelen

Dit zijn de voordelen waarvan je kunt profiteren door je te abonneren op onze zakelijke adresservice.

mail

Veelgestelde vragen

Burotel biedt een dienst voor zakenadressen aan waarmee bedrijven, in het bijzonder kleine ondernemingen, zelfstandigen en ondernemers, een fysiek zakenadres kunnen gebruiken zonder een kantoor te hebben in de Brusselse regio.

Deze service zorgt voor een professionele uitstraling op visitekaartjes en officiële documenten, wat de geloofwaardigheid vergroot. Het garandeert vertrouwelijkheid door de privacy van ondernemers te beschermen.

De voordelen omvatten postontvangst en -beheer en een strategische locatie om klanten aan te trekken in de Brusselse regio.

Zakelijke adresservices onderscheiden zich van gedeelde kantoorruimte en virtuele kantoren en richten zich voornamelijk op adres- en correspondentiebeheer om de flexibiliteit te verbeteren, kosten te verlagen en het professionele imago van bedrijven te verbeteren.

Registratie is vereist om domiciliërings- en zakelijke adresservices aan te bieden.

BUROTEL is officieel geregistreerd bij de FOD Economie.

Ons commerciële domiciliëringspakket biedt een reeks diensten, waaronder :

  • een officieel bedrijfsadres,
  • ontvangen en doorsturen van post,
  • digitalisering van documenten,
  • pakketten ontvangen,
  • overvraagde toegang tot kantoorruimte,
  • administratieve bijstand,
  • een telefoondienst,
  • hulp bij het registreren van de statuten van het bedrijf,
  • en advies over juridische en fiscale formaliteiten.

Welke diensten inbegrepen zijn, hangt af van het specifieke contract.

Ja. U kunt ervoor kiezen om uw maatschappelijke zetel op het adres van Burotel te vestigen. Het is ook mogelijk om gewoon een commercieel postadres naar Burotel te laten sturen.

Kiezen voor een zakenadres in Brussel, de Belgische hoofdstad en een belangrijk Europees zakencentrum, biedt een aantal voordelen. Brussel heeft een strategische positie in het hart van Europa en biedt toegang tot een uitgebreide Europese markt.

Een stadsadres versterkt het professionele imago van een bedrijf door de associatie met het internationale bedrijfsleven.

Daarnaast biedt Brussel netwerkmogelijkheden met besluitvormers en fungeert het als een dynamisch financieel centrum. De stad is de thuisbasis van belangrijke sectoren zoals technologie en farmaceutica, en biedt overheidssteun aan bedrijven.

De keuze van een adres in Brussel hangt echter af van de specifieke behoeften van het bedrijf en het is raadzaam om een deskundige op het gebied van vennootschapsrecht te raadplegen voordat u een beslissing neemt.

Het contract voor een geregistreerde zetel geldt voor minimaal 12 maanden en wordt stilzwijgend verlengd. Opzeggen kan door drie maanden voor de vervaldatum een aangetekende brief te sturen.

De periode van 12 maanden wordt noodzakelijk geacht vanwege de kosten die zijn gemaakt voor de wijzigingen en publicaties in het Moniteur.

De “Virtual+” service biedt uitgebreide voordelen ten opzichte van standaard domiciliëring.

Het omvat het beheer van telefoongesprekken, voicemail, e-mailontvangst en -beheer, virtuele kantoorondersteuning, virtuele faxservice, geavanceerde administratieve ondersteuning, communicatiebeveiliging en toegang tot gedeelde werkruimten.

Kortom, ‘Virtual+’ gaat verder dan eenvoudige commerciële domiciliëring door een breder scala aan diensten aan te bieden om het bedrijfsbeheer te vergemakkelijken, de communicatie met klanten te versterken en de operationele efficiëntie te verbeteren.

We verwerken dagelijks post en aangetekende post in overeenstemming met de instructies van klanten. Aangetekende en dringende post wordt systematisch gescand.

Post kan dagelijks, wekelijks of maandelijks worden geretourneerd, maar steeds meer klanten geven de voorkeur aan volledig scannen waarbij de originelen maandelijks worden geretourneerd.

Als we een pakket ontvangen, maken we een foto en informeren we de klant onmiddellijk via WhatsApp.